Na demontage uit auto.
|
In de loop der jaren is het originele motorblok vervangen door een motorblok uit 1928.
|
Bovenaanzicht na demontage van de cilinderkop.
|
Oude koppelingsplaat, ook aan vervanging toe.
|
Dit motorblok is van 1930 en zal het 28er motorblok vervangen.
Het is net terug van het lijnboren, tevens
zijn er nieuwe cilinderbussen en zuigers ingeslepen.
Verder is het blok voorzien van nieuwe kleppen met veren en geleiders,
verstelbaren klepstoters en nieuwe distributietandwielen.
|
Krukas monteren en op het juiste aanhaalmoment aantrekken.
|
Zicht op de geslepen krukas met nieuwe zuigers.
|
Zijaanzicht in het kleppencompartiment.
|
Onderdelen voor het motorblok, net aangekomen vanuit Amerika van de firma Snyder“s.
|
Achteraanzicht na montage.
|
Zicht op de nieuwe koppelingsplaat.
|
Ook de carburateur is compleet van nieuwe sproeiers en naalden voorzien.
|
Aan de voorzijde het 28er motorblok en daarachter het
30er motorblok dat geheel gereviseerd is.
|
Na montage in het chassis en voor de eerste maal warmgedraaid.
Na het wegtrekken van de overtollige verbrande oliėn en vetten
bleek alles prima in orde te zijn.
|
|
|